ورق فلزی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

توری حصاری با روکش پی وی سی pvc یکی دیگر از تولیدات فنس ایران می باشد.قابلیت توری های حصاری روکش دار در مناطق مرطوب مانند شمال و جنوب کشور نسب به توری های حصاری بدون روکش بیشتر بوده و محصول پیشنهادی ما برای فنس کشی این مناطق می باشد.

تنها تفاوت توری های حصاری با روکش پی وی سی نسب به توری های حصاری گالوانیزه داشتن یک لایه پی وی سی بر روی مفتول گالوانیزه گرم می باشد.این لایه پی وی سی موجب می شود عمر فنس و حصار در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار افزایش یابد.

مفتول های گالوانیزه گرم به خودی خود ضد زنگ می باشد اما هنگامی که فنس کشی در یک منطقه مرطوب صنعتی لازم باشد توری حصاری با روکش پی وی سی گزینه مطلوب محسوب می شود زیرا در این مناطق باران های اسیدی می بارد و همین باران های اسیدی می تواند بر توری های حصاری بدون روکش آسیب وارد نماید.

لایه پی وی سی دارای مواد یو وی بوده و در مقابل اشعه آفتاب و عومل طبیعی و جوی نمی پوسد.از این محصول می توان در داخل اب های شور برای جداسازی حوضچه های ماهی و یا محافظت از کابل های نوری که از بستر دریا عبور می کند استفاده نمود.

زیبایی توری های روکشدار نسبت به توری های معمولی بسیار بیشتر بوده و منظره چشم نوازتری را ایجاد می نماید. قطر مفتول توری های با روکش پی وی سی از ۲٫۸ میلیمتر الی ۵ میلیمتر متغیر بوده و بسته به سفارش و کاربرد آن در چشمه های درخواستی تولید می شود.

توری حصاری روکش دار تنها گزینه مقرون به صرفه برای حصارکشی اطراف پالایشگاه های صنعتی می باشد.یکی دیگر از کااربرد های این توری در ساخت قفس و حصارکشی برای حیوانات و دامداری ها و مرغ داری ها می باشد. زیرا به آسانی تمیز شده و در صورت آلوده شدن با مواد دفعی از حیوانات دچار خوردگی نمی شود.

بسیار دیده شده که بر اثر سهل انگاری کابل های برق با حصارهای قفس حیوانات اتصال بر قرار نموده و موجب حادثه شده است .فنس های با روکش پی وی سی از این نظر کاملا ایمن بوده و موجب حوادث ناشی از اتصال کابل های برق با فنس ها نمی شود.

طول رول های پی وی سی در تنوع ۱۰ متر -۱۵ متر و ۲۰ متر می باشد.

عرض های موجود ۱۰۰ -۱۵۰ – ۱۸۰ – ۲۰۰ – ۲۵۰ و ۳۰۰ سانتیمتر می باشد ولی در صورت نیاز می توان به صورت سفارشی تولید نمود.

تنوع چشمه های توری روکشدار از ۵- ۵٫۵ – ۶- ۶٫۵ و ۷ میلیمتر می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی