ورق فلزی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خیلی اوقات فنس ها توسط افراد مزاحم دستکاری شده و محلی برای عبور حیوانات یا انسان ها ایجاد می شود. جهت هر چه بیشتر شدن ایمنی حصار ها، میتوان از فنس های الکتریکی استفاده کرد .این فنس ها با استفاده از انتقال ولتاژ به حیوان یا انسان ، شوک وارد میکنند .

شوک ممکن است در درجه اول در حدی باشد که ناراحتی کمی ایجاد کنند و یا در درجه دوم ایجاد درد و در حالت سوم که قوی تر است باعث مرگ شود.

طرز کار فنس الکتریکی:
یک منبع انرژی مثلا یک ترانسفورماتور -باتری – برق سراسری نیرو را به یک پالس با ولتاژ بالا تبدیل میکند و این پالس از طریق یک سیم بدون روکش عبور میکند و در حالت عادی به وسیله تیرچه فلزی به زمین متصل می شود.
اگر انسان یا حیوانی فنس را لمس کند شوک الکتریکی ایجاد می شود . مقدار این شوک قابل تنظیم است و از طرفی به میزان تماس فرد یا حیوان با فنس و عوامل دیگر بستگی دارد. از سال ۱۹۰۵ به بعد ، در جنگ های بین روسیه و ژاپن – آلمان ، بلژیک و هلند برای جلوگیری از عبور و مرور غیر قانونی از این فنس ها استفاده می شد ،اما از طرفی این مساله باعث مرگ ۳۰۰۰ نفر شد.
درسال ۱۹۳۰ امریکا و نیوزلند از این فنس ها برای کنترل دام استفاده میکردند فنس های پیشرفته تا ۳۵ کیلومتر مسیر را می توان پشتیبانی کند و در حال حاضر بین مرزهایی مانند کره شمالی و جنوبی استفاده می شود .

محاسن فنس های الکتریکی:
فنس الکتریکی ارزانتر از فنس معمولی بوده و احتمال آسیب دیدگی دام در مقایسه با سیم خار دار کمتر است.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی